دیدار ریاست دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با دانشجویان

 

به مناسبت بزرگ داشت روز دانشجو ریاست دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با دانشجویان دیدار و گفتگو کرد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب؛ دکتر محمد اورکی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به مناسبت بزرگ داشت روز دانشجو در دیداری صمیمانه پای صحبت های دانشجویان مرکز تهران جنوب نشست.

 

دکتر محمد اورکی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به همراه دکتر مهدی عبادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با جمعی از دانشجویان مرکز دیدار و گفتگو کردند.

 

دکتر اورکی ضمن گرامی داشت روز دانشجو اظهار داشت: : در چند روز گذشته در برنامه های مختلف در خدمت شما بودیم، امروز آمدیم که نکات، پیشنهادات و گله‌مندی های شما عزیزان را بشنویم. این جلسه یکی از جاهایی است در ارزیابی بخش های مختلف به ما کمک می کند، قطعا این موراد در بخش های مختلف آموزشی، برنامه ریزی درسی، فرهنگی و ... در نظر گرفته می شود.

 

وی در جمع دانشجویان گفت : اعتقاد شخصی من این است که اساساً سیستم هایی که خواهان تحول و عملکرد خوب هستند باید راه های ارتباطی خود را با مخاطب افزایش دهند، همچنین نقدپذیری و توجه به دیدگاه های موافق و مخالف موجب بهبود فعالیت هر سیستمی می شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم سعی ما بر کیفیت بخشیدن به روند امور است ، از همین رو برنامه ها، سمینارها، کارگاه های علمی- آموزشی، برنامه های فوق برنامه در حوزه علمی، فرهنگی برگزاری کلاس های آموزشی رایگان و ... را در سطح دانشگاه افزایش دادیم و بعد از این هم سعی می کنیم با توجه به خواسته و نیاز دانشجویان پیش رویم.

 

 در این دیدار دانشجویان دیدگاه ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و از سوی ریاست و معاونت مرکز پاسخ های مربوطه ارائه شد.

 

گفتنی است دیدار ریاست دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با جمعی از دانشجویان که از ویژه برنامه های بزرگداشت روز دانشجو بود، در روز دوشنبه 19 آذرماه 1397 در سالن همایش شهید عضدی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر