اخبار پژوهشی
 
گزارش ویژه گرامیداشت هفته پژوهش
پژوهش یک روند پی گیر ، هوشیارانه و سامانمند برای کشف، تعبیر و بازنگری پدیده‌ها، رخدادها، رفتارها و فرضیه‌ها است و نیز می شود آن را مجموعه کوشش هایی منظم و برنامه ریزی شده با هدف گسترش دانش موجود ، دستیابی به دانش یا فنون نوین ، حل مشکلات و نیز نوآوری نامید . پژوهش همچنین برای استفاده از پدیده‌های موجود برای دست یافتن به راهکارهای عملی و فناوری‌ها به‌کار می‌رود . در این روند ، ارتباطی پیوسته و ناگسستنی میان پژوهش و فن آوری وجود دارد که ؛ نقشی تعیین کننده و سرنوشت ساز در به سرانجام رسیدن یک پژوهش دارد .
فن آوری یا همان تکنولوژی ؛ اصول علمی و اکتشاف ، یا شیوه و شگرد ساخت و کاربرد ابزار ، دستگاه‌ها ، ماده‌ها ، سیستم ها و فرایندهای گره گشای دشواری‌های انسان و یا کاربرد علوم در صنایع با استفاده از رویه‌ها و مطالعات منظم و جهت‌دار است . فن آوری فعالیتی است انسانی و از همین رو ، از دانش و مهندسی دیرینه تر است .
دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش با اهدا لوح تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه قدردانی کرد.
این مراسم به میزبانی مرکز تهران جنوب به ریاست جناب آقای دکتر احمدخانی و با حضور جناب آقای دکتر ابراهیمی معاون محترم پژوهشی و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور،جناب آقای دکتر افشین مهر ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان تهران و همچنین نماینده نهاد مقام معظم رهبری  برگزار شد.
امید است با تدبر و با قابلیت های بالقوه و توانمندی های منابع انسانی، افق روشنی در تحقق چشم انداز آینده ی ایران پدیدار نمایید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر