اخبار فرهنگی
 
معرفی کارشناسان پشتیبان آزمون نیمسال جاری
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران از معرفی کارشناسان پشتیبان آزمون نیمسال دوم 1399-1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور تهران جنوب؛ دکتر احسان احدمطلقی ضمن اعلام این خبر گفت: آزمون های پایان نیمسال جاری مطابق بازه زمانی اعلام شده در صفحه اول سامانه lms.tpnu.ac.ir برگزار خواهد شد و لیست کارشناسان پشتیبان آزمون جهت دسترسی دانشجویان در پرتال مراکز و واحدها اعلام شده است.

وی تشریح کرد: دانشجویان استان تهران در ایام آزمون های پایان ترم در صورت بروز مشکل حین برگزاری آزمون و یا ورود به سامانه lms می توانند با کارشناس پشتیبان مرکز محل تحصیل خود تماس حاصل نماید تا در اسرع وقت بررسی و رفع شود.

دکتر احدمطلقی افزود: در صورتیکه دانشجویی با پشتیبان مرکز محل تحصیل تماس گرفت و موفق به برقراری ارتباط نشد می تواند مشکل آزمون خود را از طریق شماره 02188948990 در پیام رسان واتساپ به طور مستقیم برای معاون آموزشی استان ارسال نماید تا بررسی و پیگیری شود.

وی ادامه داد: دانشجویان موضوعات مربوط به آزمون را در یک پیام که شامل شماره دانشجویی، رشته، نام کامل درس و شرح مختصر آن در واتساپ ارسال کنند، برای این کار لازم است ابتدا شماره 02188948990 در گوشی تلفن ذخیره شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران تاکید کرد: این شماره صرفا در ایام آزمون و جهت بررسی مشکلات آن می باشد و از دانشجویان خواست سایر درخواست ها و امور خود را از طریق تماس با کارشناسان و یا ارسال در سامانه پاسخگویی srm.tpnu.ac.ir پیگیری نمایند.

برای دریافت لیست کارشناسان پشیبان فایل زیر را دانلود کنید.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر