اخبار فرهنگی
 
نحوه اعلام مشکلات آزمون پایان ترم تابستان دانشگاه پیام نور استان تهران اعلام شد/لزوم بررسی شارژ اینترنت و گوشی همراه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: آزمون‌های پایان ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۲۶ مردادماه لغایت ۴ شهریورماه برگزار خواهد شد. برای اعلام مشکلات آزمونی دو راه در نظر گرفته شده است، یکی برای مشکلات فوری حین آزمون و دیگری برای مواردی که پس از آزمون دانشجو درخواست بررسی دارد.

وی تشریح کرد: در صورتیکه دانشجو هنگام شرکت در آزمون با مشکل مواجه شد به واتساپ بیزینس استان با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۸۹۹۰ پیام دهد. برای این کار لازم است ابتدا شماره اعلامی در گوشی ذخیره شود.

دکتر احدمطلقی افزود: در صورتیکه دانشجو در آزمون با موردی مواجه شد که فوریت ندارد، پس از اتمام آزمون با مراجعه به صفحه اول سامانه lms.tpnu.ac.ir ، فرم «درخواست بررسی مشکلات آزمون» را تکمیل نماید، پس از بررسی نتیجه اعلام می شود.

لازم به ذکر است کلیه آزمون های پایان ترم تابستان استان تهران در سامانه http://lms.tpnu.ac.ir به صورت الکترونیکی برگزار می شود. ضروری است دانشجویان پیش از آزمون از حجم اینترنت و شارژ باطری تلفن همراه و یا لپ تاپ خود اطمینان حاصل نمایند و ترجیحا اینترنت و سیستم جایگزین داشته باشند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر