.
.
1391/4/28 چهارشنبه جواب اعتراض دانشجويان به سوالات امتحاني گروه زبان هاي خارجي
احتراما" به استحضار مي رساند كه در پاسخ به اعتراضات دانشجويان گروه زبان هاي خارجي به امتحانات پايان ترم كه به صورت كتبي به گروه رسيده بود ، اينجانب با مراجعه به بانك سئوال تمامي موارد را بررسي كرده و نتايج آن به شرح زير مي باشد.
1-     ترجمه متون اقتصادي : تعداد 6 سئوال تستي به صورت تصادفي انتخاب و محتوي آنها بررسي گرديد. سئوالات معايرتي با ماهيت درس نداشتند.
2-     نقد ادبي 2 : بنابر اظهار كارشناس رشته در بانك سئوال از ترم گذشته تغييراتي در منبع بوجود آمده كه در سايت دانشگاه هم منعكس شده است . احتمال دارد كه دانشجويان بدون توجه به تغييرات ، همان منبع قديمي را مطالعه كرده باشند.
3-     درس روش تحقيق2 : اعتراض دانشجويان كلي است و در واقع نسبت به برگزار نشدن كلاس و سطح پايين نمر ات شكايت داشته اند . بديهي است كه در صورت ريزش بالا در سطح كشور امتحان مجدد برگزار مي شود.
4-     ترجمه پيشرفته ، كاربرد اصطلاحات و خواندن متون مطبوعاتي – تعدادي از سئوالات با كتاب و كليد تطبيق داده شدند و عدم تطبيقي مشاهده نشد.
5-     روش تحقيق و روش تدريس – مشكل مطرح شده مربوط به تصيحح برگه هاي تستي مي باشد . ظاهرا در ترم جاري با تغييرات اعمال شده در دستگاهها ميزان حساسيت آنها بالا رفته و در مواردي حتي پاسخ هاي غلطي را كه دانشجو پاك كرده است به عنوان پاسخ در نظر گرفته شده است. در پايان ياد آوري مي شود كه اين موارد صرفا جهت استحضار بوده و مسلما در صورت مراجعه دانشجويان به گروه پاسخگوي آنها خواهد بود.

فاطمه همتي
مدير گروه زبان هاي خارجي
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر